måndag, maj 19, 2008

en måndagskväll i hoppets tecken

idag ska jag ta tag i mitt nyttiga, fräscha liv. hahahaha. det är ju så töntigt och pretto så att man vill lägga sig ner på marken och bara mega-dö. men sant är det, ack ja så sant. inte okej att äta färdiga pommes varenda dag, då får man bristningar på magen som ser ut som rosa sniglar och dessutom besök av Skipper. åh, den kolossalvidriga människan. inte bara är hon töntig och pretto gånger tusen, hon är dessutom helt jävla inkompetent. man behöver inte vara dietist för att bli irriterad på all skit hon snackar. man behöver inte några specialkunskaper inom näringslära för att förstå att hennes hitlermathållning är bullshit.
iallafall, nyttig ska jag bli. åt idag ris med tonfisk, rödlök, tomat, kapris. rekommenderas varmt. sitter nu och googlar gym för att ta reda på var man ska köpa kort. modernt, fräscht, rent, i närheten av mig, med grym personal för en billig penning, tack. någon som har något tips? inte Friskis&Svettis, det pallar jag inte alls.

nu ska jag ta en fin rök och läsa lite bok. japp. sen blir det nog ett bad och sen ska jag sjutton i mig sova, fast innan dess läsa lite mera.

ps. vill någon rädda mig imorgon med kaffe och cigaretter någonstans?

1 kommentar:

Unknown sa...

haha, jag gillar att du inleder med snacka om hur nyttig du ska bli och avslutar med du ska gå och röka.. :P

Hur leker livet annars? allt bra?