söndag, maj 25, 2008

efterrusdimman

wow tut. klockan är nästan fem och jag är fortfarande bakfull, det är väl illa.
fredagen var kul fast inte som i tisdags, jag tror att det beror på alldeles för höga förväntningar. såg ut på så vis att vi började med förfestandet nån gång runt sju hemma hos mig, alkoholen lade sig fint ovanpå kebaben som Z bjöd mig på. sen blev det orange för stämpel, till uplands för mera dricka (lustig idé... full som en kastrull blev jag) och lite umgänge. tillbaka till orange, jag dansade med flator och blev tafsad på, sånt stärker ju alltid självkänslan. hehe. hmm. och vad hände sen om inte allas vår Pärla? mera öl, värre fylla, lite bråk, men överlag väldigt roligt.
igår började jag med melodifestival och slutade på max. däremellan hände inte så mycket speciellt. fylla och folk. typ.

imorgon är det stress och hets som gäller, men sen är det över. eventet går av stapeln kl 13.30 i gallerian på guc, var där eller var fyrkantig som jag brukar säga. ses! puss

Inga kommentarer: