onsdag, maj 21, 2008

det luktar kahlua i mitt rum och jag har guld i ena ögonbrynet

tja, goddag.
galet och stressigt över det förbannade eventet i skolan, tror dock att det blir bra. ont i magen, stressont säkert, vad gör man åt det?
och fortfarande lite bakfull.
gårdagskväll var studentskivekväll på orange, ASbra kväll. jag hade sjukt roligt på dansgolvet med mina försök till dans, som dock snarare kan liknas vid alkoholrelaterade epilepsianfall. jag kan inte dansa. träffade oerhört mycket fint folk som jag inte träffat på ett tag, jättekul. blev lite ledsen när jag var tvungen att betala en hel hunka för en dryg timme, men egentligen helt värt. annars... äcklig öl, men ändå okej. man fick hoppa över spya om man skulle sitta ute och röka, jag träffade Kung Henry och sa till honom att jag gillar hans krönikor i Uppsalatidningen, han pratar lustigt. vissa var jättefulla och limmade på sina drömkillar, ehehe. kvällen slutade med ett hej på uplands och sen hemfärd ensam. (= en promenad som då tycktes evig, eftersom jag snubblade på mina skor (läs: styltor) kanske sju gånger och vrickade fötterna, plus att dessa gav mig blödande skavsår på fotknölarna. håller ändå fast vid att jag älskar dem.)
på fredag bär det av ut igen, samma ställe och ganska samma lika människor.

vet inte mer vad man ska säga annat än jag funderar på att göra mig en liten smoothie på frysta hallon, annars kanske det blir fika med cigg-björnen. vilket ju låter rätt nice.

adjö!

Inga kommentarer: