söndag, november 08, 2009

this is THE NEW SHIT

nu är det dags att börja följa min blogg, för nu ska den sparkas igång igen! så följ min blogg med bloglovin, suckers!

numera kommer denna blogg faktiskt att ha ett innehåll. ett intressant sådant också, då jag fortsättningsvis kommer att ta er med på min spännande livsresa från latmask till superfit hälsoguru. typ.
nä, men tänkte åtminstone låta er följa med i mitt liv när jag nu börjat träna igen, samt berätta om mina försök till att äta ordentligt, hälsosamt och, såklart, riktigt gott.

detta kommer att se ut på så vis att jag kommer att posta inlägg som handlar om alltifrån mitt träningsschema, recept med foton på mina middagar, hur jag ser på kropp, vikt och hälsa, vad jag anser om vägar till bättre sådana, osv osv. jag hoppas att ni finner något av detta intressant. säkert kommer även mycket annat att få lite plats här.

nåja, det får räcka som presentation för the new shit, som jag kallar det. nu vet ni vad ni har att vänta er, sötnosar.
nu är det dags att tillreda middag. eller åtminstone basen till middagen, dvs kasta in ett par potatisar i ugnen. till det blir det någon form av räkröra på keso. gott!

puss på er och godnatt! vi hörs snart igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att du börjat blogga igen. Saknar dig baby! Puss

Anonym sa...

Det var då från mig, Felicia..