torsdag, november 19, 2009

mördarvärk

här sitter jag med världens träningsvärk efter i tisdags, med förhoppningen om att jag ska klara ett halvtimmespass ABS om en dryg timme. just nu känns det nästintill elakt mot kroppen att göra så, men har jag sagt fyra gångers träning i veckan så... och, skam den som ger sig. eller nåt.

att jag har sån fruktansvärd träningsvärk beror på att jag provade på boxning. själva boxningen var det väl inget fel på - det var effektivt och rätt roligt, men tjejen jag boxades med (eller ja, vi hade ju mitsar, alltså stora vadderade kuddar som vi höll åt varandra) var ingen tjej. hon var ett monster. det läskigaste var att hon såg ut som just vilken tjej som helst (det var därför jag tyckte det passade så bra att para ihop mig med henne), men när mitsen åkte upp framför henne förvandlades hon till detta vansinnigt starka och läskiga monster, som dessutom var expert på boxning. jeez.

när jag kommer hem tänkte jag först kirra någon smarrig lunch, och sedan tänkte jag visa er allt fint jag hittade igår på min resa genom internetsfären. tänk om man hade pengar... ni kanske har?

well, off to death aka träningen. later!

Inga kommentarer: