måndag, november 09, 2009

fisksoppelunch

godmorgon!
har precis avnjutit en kopp kaffe med mjölk och min frukost, som idag bestod av en knäckemacka med smör, keso och skinka. det här med frulle är ännu inte riktigt min grej, så just nu handlar det mest om att få i sig något på morgonen överhuvudtaget... längre fram så planerar jag att introducera superfrukost i mitt liv, en rejäl, ordentlig sådan. men inte idag. idag knäcke och kaffe.

snart off to work, jobbar 09.45-17. har med mig lyxig lunch - hemlagad fisksoppa, som min käre pojkvän bjöd mig på i fredags. (hela dagen gick jag omkring och tänkte på hur gott det skulle vara med fisksoppa och att det var så himla längesen jag lagade det, vad slår emot mig innanför dörren när jag kommer hem? jo, doften av fisksoppa. mycket märkligt, fantastiskt underbart)

ingen träning, idag blir det vila. träningen är förlagd till tis-tors-fre-sön. så imorgon istället, blir det ett gympass mellan frukostmötet på jobbet och 13 då jag egentligen börjar jobba. skönt.

nu ska jag kila, men ni kan nog hoppas på fisksoppereceptet ikväll! hoppas ni får en trevlig dag. hejsvejs!

Inga kommentarer: