torsdag, november 26, 2009

all work and no play

mwah, mwah, mwah. morning.
känner mig otroligt slö idag. vaknade en timme innan jag skulle upp, av M's alarm. skit. huvudet fullt med snor, ena ögat igengeggat och i stort sett omöjligt att öppna, dödskissnödig och till råga på allt hoppade jag ner från vår höga säng utan att vara medveten om den grava träningsvärk jag har i ena vaden - AJ. tänkte då genast att "jag kanske är sjuk idag!" och såg framemot en dag hemma i soffan, med självömkan och dåliga serier... men icke. frisk som en nykläckt fågel i paradiset, ett par timmar senare. tempen visade på ynkliga 36,7. ingen slappardag idag alltså.

det är ju trevligt att man har ett trevligt jobb åtminstone. men fa-an, vad jag inte är van att arbeta såhär. och ni vet vad som kan hända när man jobbar för mycket... då blir man tokig. vetenskapligt bevisat. japp. all work and no play makes Angelica a dull boy.


well, off to work. börjar om 6 minuter. stabilt.

Inga kommentarer: