torsdag, juni 26, 2008

hopp galopp

kan undra när den här bloggen ska bli så där sjukt intressant och spännande som jag vill att den ska vara. kanske när jag orkar fixa en grymt stilig header. kanske när jag själv blir sjukt intressant och spännande.

på tisdag åker vi till berlin, det ska bli galet, galet, galet. och det är så jävla många som frågar "jaha vad ska du göra där?" ööh, vad gör man i berlin - förutom att dricka öl, gå på museum, shoppa, äta billig god mat? det ska bli grymt roligt.

jag läser bloggar och blir mer och mer sugen på att ladda upp snygga bilder vilka ska få alla att säga "åååh, snygga bilder!" men jag vet inte exakt när jag ska orka göra det. vad tror ni?

nu ska jag åka ut till far.
pusspuss och hej

1 kommentar:

Madelen utan e sa...

hej! tack tack och tack. och haha jo jag fattar inte att jag inte har hört om det förrän nu :D men jag fick ju reda på det direkt efter jag hade skrivit inlägget iallafall. snygg kan du vara själv!