fredag, juni 06, 2008

achtung! liebe! bitte!

BERLIN HERE WE COME!
1 - 7 juli, my god det kommer bli bra. jag, Z, B, A, och D. finfina grejer. flyg bokat, 180 riksdaler per skalle är ju fanimej inte fy skam. letar hostel ochså, har hittat ett som verkar bra och nu ska jag bara övertyga de andra om att det är det bästa. det ska nog gå.

sjuk idag igen. vaknade utan dubbelhaka men till min enorma glädje är den tillbaka (yes!)... vad är det för fel? jag har ont i halsen och nacken och under öronen, huvudet känns som att det blivit krossat av en bulldozer och sedan limmats ihop med trälim. huvudet ilar till då och då men just nu är jag på min iprentopp så jag passar på att röka och njuta av att inte vilja dö.

man kan inte vara sjuk nu, det strider mot naturlagarna. well... iaf strider det mot mitt egentligen glada humör som säger att jag borde sitta ute i en park och dricka vin just nu.
anyways, jag ska ju till berlin om mindre än en månad, det är fanimej inte illa. jävligt fint. puss

Inga kommentarer: