tisdag, februari 06, 2007

she believes in anything

jag blir så arg på mig själv, herregud. ska jag skrämma iväg alla som kommer nära, eller vad håller jag på med? bara för att han verkar tycka om mig gör jag automatiskt allt knäppt som går. jävligt fint angelica, det är så man ska sköta sina relationer!
..."snarare blir jag arg på mig själv för att jag tycker om dig så mycket... för när jag tycker om folk så har jag en tendens att öppna mig lite väl mycket för dom och bli rätt jobbig. om du förstår vad jag menar. så att jag är såhär knäpp är egentligen bara för att jag tycker om dig mer än vad jag vågar göra"

jag har ätit idag. jag känner mig dålig. visserligen var det inte mycket med era mått mätta och visserligen måste jag det men faktum är, fucking faktum kvarstår; jag är ett jävla fetto och jag förtjänar ingen mat, så därför känner jag mig dålig. just simply för att jag är det. dålig. tjock. äcklig.

jag ska försöka sova snart. jag fick en hel natts sömn inatt, för första gången på... väldigt länge. så jag anar att inatt blir ett helvete. lär inte fungera alls. men jag fortsätter försöka lära mig. haha, det är sorgligt... jag fungerar inte som människa; jag kan inte sova, inte äta, inte fungera med andra människor... vad kan jag egentligen?

Inga kommentarer: