torsdag, februari 08, 2007

im feeling so good, so good

en riktigt fin kväll, åh jag älskar att må bra. jag fikade med t på dagen och m kom. jag lånade lite filmer på biblioteket och på vägen hem köpte jag vindruvor. nu har jag legat i min säng och tittat på about a boy och ätit vindruvor och druckit te. nu lyssnar jag på musik och har tänt ljus och dricker ännu mera te. jag har en bra känsla i huvudet och jag skulle nästan kalla mig själv glad. det känns så himla fint. det var så väldigt längesen, visst skrämmer det mig att känslan nästan känns främmande, men den är här nu nu nu och det räcker alldeles utmärkt! jag vet att jag kan vara glad och det stärker mig.
jag pratar med en kille från holland på msn och tränar min engelska lite. för en stund sen ringde min moster och frågade om jag var för gammal för barbie. jag sa "ja, defintivt, men jag älskar det ändå" och sen frågade hon vad jag gillade bäst, batman eller spongebob? jag sa att de kommer på delad förstaplats. det är inte långt kvar till usa nu.
jag ska sluta skriva nu så att hela det här inlägget blir endast bra.
plus att jag nog kanske men bara kanske tycker om någon nu. jag menar, mer än andra. kanske. godnatt!

Inga kommentarer: