torsdag, juli 10, 2008

labilen

kan typ ibland tänka såhär: eh att det är nog dåligt om man börjar ljuga om när och vad och att. men sen tänker jag att det inte gör så mycket och sen fortsätter jag ljuga. kul va

en fruktansvärd färd med onda dalar jag maler på men står i val och kval och kan inte välja. sväljer och tackar jag tar tacksamt emot knivar i magen bröstet strupen kan inte svälja när det gäller klumpen i halsen blir för stor då jag tror du börjat gå. ifrån mig

hörde även att jag kallas labil emobrud pga tvärgående streck men vad gör det

--

berlin är en fin stad och jag har många fina minnen och det är det som räknas. det fina och bra
ikväll ska jag bada i ett vatten utanför stan med en bra människa och imorgon ska jag återigen dränka lite smärre sorger plus dansa och skratta tills jag stupar. favoritmoster plus kusiner kommer på besök från amerikat och jag möter på flygplatsen imorgon lunchtid. jag ska vara en glad tjej för jag borde vara en glad tjej.

puss på dom som försöker vill förstå även om ni inte kan
och puss på L för att hon är allra bäst
och död åt dom som inte försöker men tror att dom vet iallafall. er hatar jag

Inga kommentarer: