tisdag, juli 15, 2008

creeezi

mwah, galet. jag har någon tvångsstörning som gör att det inte finns något i min hjärna som heter "lagom mycket kaffe", alltid heter det "galet mycket kaffe tills jag mår illa och inte kan vara still" - why is that?
har druckit sjukt många koppar idag och nu mår jag väldigt märkligt. vet inte om jag vill kräkas eller utforma någon slags hysteridans för att hylla koffeinet.
har iaf lyckats få i mig lite mat - dämpade vansinnet en aning. visserligen bara lite räkor, avokado och ägg men wtf. försökte mig på att laga pocherade ägg men det slutade i någon sorts... katastrof, ungefär. men fan vad jag ska bli duktig på det. det är sjukt coolt.

har ingen att prata med, fick förslaget att gå ut: göra vadå? men ändå för rastlös för att sitta still. shit, vem kan man ringa som man kan vara säker på ställer upp på lite sällskap? hm, nja, jag vet inte jag. kanske borde man ta tag i nåt som man alltid borde göra men aldrig gör. inte vet jag, städa dom där lådorna som numera är överfyllda eftersom man alltid slänger ner alla braohasaker när man städar som man aldrig vet var man ska göra av?

eh, vet inte, fasen. önskar man vore lite påhittig. gå ner på stan och köpa något onödigt? nej. nej nej nej.
får väl helt enkelt sitta här och vänta och hoppas att det blir kväll snart dvs lite kalas med vänner och dricka och sådaaant... hejs

Inga kommentarer: