torsdag, september 06, 2007

would you

jag är fruktansvärt trött. och less på att inte kunna röka. att vara sjuk är skönt i en halv dag, sen är det bara frustrerande och tröttsamt. jag vill bli frisk nu.

det enda jag sysselsatt mig med idag är tevetittande och en promenad med hundis. skogen är så mysig på hösten. eller alltid, men främst på hösten. när det är soligt.
så vad göra nu? för tidigt för att kalla det kväll, för sent för att kalla det dag. blir väl till att städa köket, röka en ciggis (fastän min hals bestämt säger ifrån), styra upp någon sorts middag. se på top model, gå och lägga mig tidigt. och imorgon ska jag till skolan.

ja imorgon... fredag. skola som sagt först. sedan antingen sthlm och bio med mamma. eller kalasa med Z; bli bjuden på vegoburgare och melonvodkadrinkar. vi får se, vi får se.
och lördag, kulturnatt. hela uppsalas medelålders generations favorithöjdpunkt på året. alla är ute på stan. och ungdomarna super skallarna av sig. som alla andra helger. jag har mitt vin, bra skit.

so long

Inga kommentarer: