tisdag, september 04, 2007

try build your dreams up again

det är hemskt väder ute, med blixtar och åska. jag älskar det. det får mig på bra humör.

jag sitter i skolan och borde helt klart, helt definitivt göra läxan. ja. som jag borde har gjort för längesen. men det funkar inte, vet inte vad jag ska skriva. kommer inte ihåg vad jag gjort under veckan så därför orkar jag inte skriva fina redogörelser på engelska till en lärare som jag inte tål.

och jag har ont i magen. hela dan, varje da... nej men nästan. vet inte vad det är. stress? förmodligen. men det betyder att jag inte kan påverka det särskilt mycket. hur stressar man ner liksom?

igår var jag extremt hurtig och sprang 3 km. ska sägas att jag inte tränat på ett halvår typ.

nu ska jag låta Z roa mig på msn, och försöka fundera ut en bättre ursäkt än "the dog ate my homework" till min elaka lärare. tackohej

Inga kommentarer: