torsdag, oktober 02, 2008

ett intressant, trevligt och roligt inlägg

jag insåg ikväll när jag kollade mejlen att jag nog är lite dålig på att blogga. minst sagt. jag hade nämligen fått en kommentar på senaste inlägget, som förövrigt skrevs den 22 augusti. vadå, det är ju bara drygt en månad... haha. förlåt!

anonym sa:

men skriv nåt då fitta

den 2 oktober 2008 21:31


livet? knallar och går. hänger och dinglar. jag segar fram i skolan, går dit när jag måste. utöver det jobbar jag hårt på att spendera alla mina osynliga pengar på alldeles för många cigaretter och spontana uplandsfyllor. woho! satsar på en tidig död a la rockstjärna (min version).

ljuset i mitt mörka mörker (ehe ehe) är den planerade och bokade thailandsresan den 25e december. där stannar jag i tjugofyra förhoppningsvis fantastiska dagar, och gör exakt samma sak som jag gör hemma - förutom att det blir i större kvantitet samt med sand mellan tårna och en thailändsk liten kvinna som masserar mina fötter. jag menar... hur soft är inte det? nyårsafton kommer således att spenderas där, antagligen på någon jävligt chill restaurang med efterföljande beach party, jag och L kommer att vara extravaganta och ha på oss glammiga klänningar. glida runt och vara fabulösa. det blir grymt

jag har vunnit en auktion på ebay, jättemånga pengar blev det till slut för den råschyssta adidaströjan jag klickade hem, så nu måste den komma hem till mig så att jag kan övertyga alla mina tvivel om att det var värt det. för det var det. det VAR DET

en del jävligt softa grejer har ju skett faktiskt, sen sist min vänner. bl a har ju min bästiz fått sig egen lya ovanpå uplands. praktiskt, och oh så livsfarligt. men han har en stor säng (som knakar) där mitt enorma jättetäcke platsar sig utmärkt.
där kan man, och bör man, spendera mycket tid. det är ju trots allt Arash vi snackar om och det är ingen man får för mycket av.
vad har mer hänt? katten är kastrerad, gått med tratt i tio dagar och varit allmänt jäklig. Linnja fyller myndig idag. jag har nya fönster i mitt rum, i förresten hela lägenheten, och det är himla bra. jag har äntligen fått lite pengar i form av studiebidrag, tacksnelacsn! singel är jag ju numera ochså, med allt vad det innebär.
soft!

har ni glömt hur undertecknad ter sig i fysisk form? well, jag ser ut som jag alltid gjort så jag tänkte avsluta detta mysiga lilla inlägg med en trio bilder på curre. det är jag alltså.

skepp ohoj, fellow pirates!

Inga kommentarer: