tisdag, oktober 21, 2008

då kommer jag att lämna allt hemma

känner mig sjukt trött på det här, behöver förändring nu nu nu NU NUUU!!!!!!!!11!1ett

nåväl lov nästa vecka men skit, kommer ju bara dricka för mycket alkohol röka för många cigaretter sova alldeles för mycket. fast dock välbehövd sömn. men kommer inte göra nåt kul eller givande bara samma gamla grejer, fast en kryssning då och det är ju festligt. sen är det jul snart med ljusstakar presenter alldeles för mycket pengar som man tvunget ska spendera. kyla, iskyla i kroppen och huvudet och ta mig fan överallt. mysigt kanske med tjocka tröjor med snöknarr med julstämning,..
men annars bara skit, skit skit skit för livet har liksom FASTNAT allt går på repeat.

och det suger.

men tjugofemte decemeber iallefall blir det thaylaande, med sola bada sand mellan tårna och även där sjuka mängder alkohol cigaretter tokhångel och galna thailändska pojkar och min sista tonårdsdekadens mina sista bravader som 1-någonting. i mars fyller jag ju systemet och om inte annat så kan jag dåmera fylla min tomma tråkiga vardag med rödvin alldeles själv.
eventuellt i februari mars är jag borta, isåfall london eller berlin eller barcelona eller kanske alla tre. eller jag vet inte men något blir det för bort måste jag. sen två veckors ledighet för sista krafttag innan studenten med mössa mottagning skiva och hela skiten, sen fri fucking fågel

då flyger jag och far och med mig tar jag ingenting.
ingenting härifrån

1 kommentar:

Madelen utan e sa...

MAILA för guds skull en bild till min gmail då!!! :D