torsdag, december 17, 2009

Varje kliv utanför ytterdörren känns som en liten expedition.

rubriken snodd från Nils. en rolig man. jag bara hoppas att han är hälften så ironisk som jag tror, isf är han verkligen en rolig man. om han inte är en ironisk man så är han definitivt inte en rolig man och då är han bara sorglig. men jag tror att han är rolig. jag tycker det.

så har min käre finis åkt. lämnat mig för norrlands djupa, kalla tystnad. kallt ja, det var det iallafall fick jag en rapport om. minus tjugoåtta närmare bestämt. inte utan att jag blir lite avis, ärligt talat... det vore faktiskt otroligt mysigt.
nåja, har det ganska chill jag med. jag och Hostan from Hell myser med tevetittande, bloggläsande, internetshopping (i wish), julklappsfunderande samt en battle mot mitt röksug. det går sådär. har inte rökt än idag, men nu blir det nog än. förlåt halsen.

Inga kommentarer: